Mayanın keskin tadı fırıncı dükkânının kapısını kırarak sokağa taşar ve öteden gelen insanları davet eder. Bu eskiden reklamcılığın, ilk biçimlerinden biriydi. Ve hâlâ bugün de çok etkilidir. Ne yazık ki, kokulu reklamların bariz sınırlamaları vardır. Belirli bir çevre içindekilere ulaşmak yerine, ürünler için en uygun potansiyel müşterilere; yalnızca konuma göre değil, aynı zamanda demografiye göre de ulaşabilseydiniz ne iyi olurdu değil mi? Web reklamcılığı ile konuma hedefleme yapabilirsiniz. Çünkü, coğrafya ile sınırlı değildir. Bu, İnternet'i kullanan herkese ulaşmanızı sağlar.

Web reklamcılığı, İnternet tabanlı pazarlamanın herhangi bir şeklidir.

Web Reklamcılığı Nedir?

Genel olarak konuşmak gerekirse web reklamcılığı, İnternet tabanlı pazarlamanın herhangi bir şeklidir. Herhangi bir form dediğimizde, şirketinizin İnternet'e katıldığı herhangi bir zamanı kastediyoruz. Çünkü unutmayın, pazarlama sadece bunun için ödeme yaptığınızda veya aktif olarak onu takip ettiğinizde gerçekleşmez. Web reklamcılığının şunları içerdiği anlamına gelir: E posta kampanyaları, sosyal medya etkinliği, web siteniz ve blog olabilir.

Ancak tipik olarak, web reklamcılığı tartışıldığında, insanlar Tıklama Başına Ödeme (PPC) ve görüntülü reklamcılık gibi yöntemlere atıfta bulunur. Bu kampanyaların her ikisi de genellikle Sosyal Medya veya Google ve Microsoft'un Bing'i gibi arama motorlarıyla birlikte kullanılır.

İnternet'in güç merkezleri, Google arama motorunda aramayı teşvik ediyor. Ocak 2016 itibarıyla tüm masaüstü aramalarının yaklaşık yüzde 64'ünün bir Google sitesi üzerinden gerçekleştirildi. Bing, tüm masaüstü aramalarının yaklaşık yüzde 21'i için kullanıldı. Bing tarafından sağlanan Yahoo, yaklaşık yüzde 12'si için kullanıldı.

Uzun lafın kısası, Google arama dünyasının lideridir.

Tıklama başına ödemeli ve görüntülü reklamcılığı uygun şekilde kullanarak işletmeniz pazarlama bütçesini en üst düzeye çıkarabilir, yeni potansiyel müşteriler yakalayabilir ve satışları artırabilir.

Bu Tür Web Reklamcılığı Neden Popüler?

Bir kişi Google'da veya Bing'de arama yaptığında aktif olarak bir çözüm arıyor. Genellikle, satın alma veya harekete geçme zihniyetindedirler. Buna karşılık, sosyal medya kullanıcıları arkadaşlarıyla sosyalleşmek ve dünyanın ne yaptığını görmekle daha fazla ilgileniyor. Not: Bu, arama motoru ve sosyal medya kullanıcılarının genel bir karşılaştırmasıdır.

Tıklama Başına Ödeme Nedir?

Adından da anlaşılacağı gibi tıklama başına reklamlarda, yalnızca biri tıkladığında ödeme yaparsınız. Bu araç İnternet genelinde kullanılabilir. Bu, reklamları bloglara, web sitelerine ve e-posta kampanyalarına yerleştirmeyi içerir. Tıklama başına ödemeli kampanyaları, arama motorlarında düzenli olarak metin reklamlar olarak görülür.

Arama motoru reklamcılığı olarak kullanıldığında, bir PPC reklamı, yalnızca bir kullanıcı önceden belirlenmiş bir anahtar kelimeyi veya anahtar kelimeleri aradığında görüntülenir. Bu reklam, arama motorunun organik sonuçlarının üzerinde görüntülenebilir. Metin reklamlar, bir arama oturumunun üstünde ve yanında gösterilir.

Ödemeli reklamları, mobil arama uygulamaları ve cihazlardaki organik listelere de entegre edilmiştir.

Görüntülü Reklamcılık nedir?

Basitçe söylemek gerekirse görüntülü reklamcılık, bir web sitesine yerleştirilen; manuel olarak veya reklam yazılımı aracılığıyla eklenen resim, ses veya video reklamları ifade eder. Bu reklam yerleşimleri; Google, Bing, Facebook, Twitter veya medya satın alma hizmeti sunan diğer sayısız üçüncü taraf şirket tarafından sağlanmaktadır.

Görüntülü Reklamcılık, tıklama başına ödeme, gösterim başına maliyet (otoyoldaki bir reklam panosu gibi) ve hatta indirilen uygulama başına maliyet gibi birçok yolla satın alınabilir. Reklamların konumunu ve gösterimlerini belirlemenin çeşitli yolları vardır. En etkili olanlardan biri yeniden hedeflemedir.

Yeniden Hedefleme Nedir?

Yeniden hedefleme (veya Yeniden Pazarlama), web sitenizin önceki ziyaretçilerine pazarlama yapmanızı sağlar.

Nasıl çalışır: Javascript, bir ziyaretçinin hedeflenen sayfayı veya siteyi ziyaret ettiğinde tarayıcısında bir çerez oluşturur. Ziyaretçiniz ayrıldığında, çerez onlarla birlikte kalır ve reklamınızın hava durumu.com, youtube, yerel haberler vb. gibi internetteki diğer sitelerde görüntülenmesini tetikler.

Yeniden hedefleme, Arama Motorlarında veya Facebook ve Linkedin gibi Sosyal Medyada kullanılabilir.

Google söz konusu olduğunda, bir ziyaretçi sitenizden ayrıldığında ve başka bir Google araması yaptığında veya Google tarafından yerleştirilen reklamlarla başka bir yere göz attığında, yeniden pazarlama reklamı görüntülenebilir.

Sonuç olarak bu, reklamlarınızın yalnızca sıcak bir hedef kitleye sunulmasını sağlar: Ürününüzü daha önce görüntüledikleri veya ürünle etkileşimde bulundukları için kişilerin ilgilenme olasılığı daha yüksek olur.

Yeniden hedefleme, reklamlarınızın yalnızca sıcak bir kitleye sunulmasını sağlar.

Bunu daha önce tamamen gördünüz. Amazon'da yeni bir espresso makinesi aradın ve ertesi gün o kahve makinesi Facebook zaman tüneline gelmiş. Uygulamada, reklamlarınızın can sıkıcı hale gelmemesi için yeniden hedeflemeye sınırlar koymanızı öneririz. Bunun hakkında daha sonra konuşacağız.

Sıradaki Nedir?

Önümüzdeki birkaç hafta boyunca, PPC reklamlarına ve yeniden hedeflemeyeyi konuşacağız. Artıları ve eksileri tartışacağız. En iyi uygulamalara bakacağız. Ve aklınıza gelebilecek tüm soruları cevaplayacağız. Ele alınmasını istediğiniz belirli bir sorunuz varsa, lütfen bize bir mesaj atın. Ne düşündüğünüzü duymayı çok isteriz.

Ana Sayfaya Dön.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski
Online web sitesi blogu bilgi odaklı haberler ve bilgiler sağlar.
Online web sitesi blogu bilgi odaklı haberler ve bilgiler sağlar.